08-9477011
תא דואר: מס' 15082
אימייל: Info@Talk4less.co.il
– משפרת את רמת השירות ומקצרת את זמן המענה לשיחה.
– מורידה את כמות השיחות הננטשות.
– מאפשרת שימוש אופוטימלי במשאבים.
– מאפשרת טיפול וניתוב של כמות שיחות גדולה.
– מעלה את הפרודוקטיביות והיעילות של הנציג.
– מעשירה את ערוצי התקשורת ומאפשרת שילוב של דוא"ל וצ'ט כחלק המוקד.
– שיפור השירות וקיצור זמן המענה.
– מורידה את כמות השיחות הננטשות.
– מאפשרת שימוש אופוטימלי במשאבים.
– טיפול וניתוב של כמות שיחות גדולה.
– מעלה את היעילות של הנציג.
– שילוב דוא"ל וצ'ט כחלק מהמוקד.
Fidelity הוא פתרון טכנולוגי מתקדם all in one, המאפשר ניהול יעיל של מוקדי – Contact Center.
הפתרון נמכר כיום במעל ל- 40 מדינות והוא מאפשר שיפור משמעותי של הממשק הטלפוני ואיכות השירות, תוך הפחתה של כמות השיחות הננטשות. הפתרון מאפשר מעקב אחר פעילות המוקד ומציג תמונה בהירה וברורה של סטטיסטיקות ונתוני פעילות המשקפים את רמת השירות.
Fidelity מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת, ומתוכנן כדי לשרת מוקדי מכירות, מוקדי שירות לקוחות, מוקדים רב- ערוצים עוד. המוצר נותן למעשה מענה מצויין לכל אירגון שמטפל בכמות גדולה של שיחות או פניות של לקוחות בערוצים שונים.
חבילת המוצר הבסיסית כוללת רישיונות לנציג ולסופרויזור, חבילת דוחות וממשק המציג את סטטיסטיקות של ביצועי המוקד. בנוסף כוללת החבילה הבסיסית מנוע IVR (Interactive Voice Respond), המאפשר ניתוב יעיל של השיחות הנכנסות. ממשק זה מאפשר השמעה של תפריטים קוליים ללקוח ומהווה את הבסיס לניהול זמן ההמתנה של הלקוח, תוך ביצוע אופטימיזציה של משאבי המוקד הזמינים.
למערכת Fidelity מספר רישיונות :
למערכת Fidelity גם מספר מודולים אופציונאליים אותם ניתן ליישם במוקדים רב- ערוצים:
מערכת Fidelity, מציעה מגוון רחב של פונקציונאליות נוספת אותה ניתן ליישם בהתאם לצרכי הלקוח. בין היתר, תומכת המערכת בצ'טים אונליין (Online Chat), ביצוע בקשות לשיחה חוזרת מאתר האינטרנט של החברה (Request Callback), אינטגרציה עם מערכות CRM ופתרונות ERP לזיהוי הלקוח והקפצת המסך בתחנת הנציג ליעול וקיצור את זמן הטיפול בפניה.
תא דואר: מס' 15082
אימייל: Info@Talk4less.co.il