ע.נ.א שירותי תקשורת

    צור קשר

שם
טלפון
דוא"ל
נושא הפניה:

   בין לקוחותינו

 

 הקלטת שיחות

הקלטת שיחות RECALL
 

 

RECALL הינה מערכת הקלטת שיחות מקצועית עבור טווח רחב של ערוצי שמע וסביבות עבודה

 

היכולת להקליט שיחות עם לקוחות באמצעות טלפון הופכת חיונית יותר ויותר בארגונים, לא רק כדי לעמוד בדרישות משפטיות וקודים של התנהגות, אלא גם כדי לייעל את ניהול נתוני העסקאות.

ברגע שההקלטה נעשתה אז חשוב מאוד לאתר אותה במהירות ובקלות, וזאת באיכות גבוהה תוך שההקלטה מוצפנת ומוגנת מפני גישה לא מורשית.
מגוון פתרונות RECALL הינם פתרונות קצה הטכנולוגיה להקלטה ואחסון של כל שיחות הטלפון אשר מבוצעים מעל קווי-חוץ או שלוחות המרכזייה.

RECALL מציע פתרון לכל סוגי ערוצי השמע, להקלטת שיחות פנימיות וחיצוניות, להקלטת קווי-חוץ או שלוחות, וכן עבור הקלטה של כל השיחות או חלק לפי בחירה. יתר על כן, לסביבות "מעורבות" ניתן לשלב פתרונות שונים של Recall בצורה פשוטה עם ניהול מרכזי של ההקלטות בתוכנה אחת.
כל הנתונים מאוחסנים בבסיס נתונים SQL, וקבצי הקול של הקלטת השיחות נדחסים ומאוחסנים כקובץ .wav סטנדרטי מוצפן.

למערכת ממשק ניהול אינטרנטי, ידידותי ואינטואיטיבי משולב על מנת לטפל בכל קבצי השמע מכל מקום, ובנוסף מערכת התראות אשר מאפשרת לתת התראה על בעיות שנוצרות מנפילות מתח, בעיה בבסיס הנתונים, דיסק קשיח מלא, ועוד.

משפחת פתרונות ה-Recall עשירים בתכונות, עם יחידות קצה בעלי ביצועים גבוהים אשר מספקים ללקוח פתרון הקלטת שיחות אמין, ניתן להרחבה ובעל שימוש נרחב. אידיאלי להבטחת הזמנות, פתרון חילוקי דעות, שיפור איכות השירות, הגדלת פרודוקטיביות ועמידה בכללים רגולטוריים.

קריטריונים להקלטה:
RECALL משלב קריטריונים שונים לצורך תכנות הקלטה סלקטיבי, בנוסף מאפשר הקלטה ידנית בתצורת התחל-עצור אשר נשלט ע"י יישום ייעודי או קוד DTMF.

אחסון:
כל נתוני השיחה נשמרים ביחד עם קובץ ההקלטה בבסיס נתונים מבוסס SQL.
קובץ השמע נדחס ונשמר בקובץ .wavסטנדרטי או מוצפן.
 
ניטור שיחות בזמן-אמת והאזנה
הקלטה מבוססת שלוחות מאפשרת למשתמשים מורשים להאזין לשיחות בזמן-אמת.
המשתמש רק צריך להקליק על השיחה או הנציג באמצעות תוכנת ה
ecallview והשיחה תושמע מיד בתחנת העבודה של המשתמש. 

זיהוי שלוחה:
במקרה של הקלטת שיחות מבוססת קווי-חוץ, המערכת מזהה את עבור כל שיחה את מס' השלוחה אשר מקושרת לשיחה זו ע"י פענוח רשומת השיחה המגיעה מהמרכזיה (V24 or TCP/IP).

חלוקת הקלטות לפי קטגוריות:
קבצי השמע עשויים להיות מאורגנים על פי כל קטגוריה שהוגדרה קודם לכן. קטגוריה זו יכולה להיות שם קשור לתוכן (מכירה, תלונה, וכו') ומשמש כאמצעי לסינון שיחות המוקלטות.

אבטחה ורמות גישה:
  • עומד בתקן PCI (Payment Card Industry Compliance)
  • רמות גישה מבוססות על קריטריוני חיפוש שונים אפשריים, והרשאות לצורך קבלת חתכים שונים על נתוני המערכת.
  • הצפנה של קבצי השמע (AES-256), וכלי מובנה לצורך יצירה ואחזור בסיס הנתונים מגיבוי.
התראות ( שליחת התראה בדוא"ל / אופציונלי - מסרון SMS)
  • התראה על חוסר פעילות: מאפשר להגדיר תקופות בלוח השנה בהם לא צפויה פעילות
  • התראה על מיקום בדיסק הקשיח: מתריע על כך שהדיסק עומד להתמלא
  • התראה על בסיס הנתונים: מציין כי השירות למטה (כבוי).
יתרונות מפתח עיקריים
  • מגוון רחב של פתרונות הקלטה, מכמה שלוחות בודדות או קווי-חוץ עד למספר אתרים או מרכזיות
  • קיבולת הקלטה ללא מגבלה (תלוי רק בזיכרון הפנוי של מחשב השרת)
  • תוכנת ניהול למספר רב של משתמים מבוססת ממשק אינטרנטי ידידותי עם רמות גישה מוגבלות
  • מזהה שלוחה זמין באמצעות פרוטוקול  CTI או  SMDR(V24 / TCP/IP).
  • אבטחה: קודי גישה והצפנת קבצים (AES-256) , תואם PCI.
  • מאפשר לבטל / לאשר הקלטות דרך תוכנה וקלט קוד  DTMF.
  • יכולת לבצע פרויקטים מיוחדים ושילוב בין דגמים שונים.

 

   מוצרים

Powered by Artvision | Truppo Websites