ע.נ.א שירותי תקשורת

    צור קשר

שם
טלפון
דוא"ל
נושא הפניה:

   בין לקוחותינו

 

 רישום שיחות

רישום שיחות Call Express
 

Call Xpress  הינה תוכנה מתקדמת לניהול חיובי שיחות, בעלת ביצועים גבוהים, מיועדת לתיעוד, ניהול וניתוח נתוני תעבורת שיחות לכל סוגי המרכזיות.

חיוב וניתוח תעבורת השיחות מבוסס ממשק אינטרנטי.
 
מטרות המערכת
  • מדידת איכות השירות
  • שיפור ביצועים
  • הפחתת עלויות
  • איתור הונאות 
  • ועוד

Call Xpress  הינו פתרון מבוסס ממשק אינטרנטי המאפשר מעקב ובקרה של כל תעבורת שיחות הטלפון הנכנסת והיוצאת בכל עת ומכל מקום.

Call Xpress עונה על כל דרישות ניתוח התקשורת עבור כל סוגי החברות, מעסקים הקטנים ובינוניים לתאגידים גדולים ומוסדות ציבוריים, כוללים ארגונים מרובי אתרים.


תאימות

Call Xpress  מותאם לכל סוגי המרכזיות והגרסאות הקיימים, וזאת בשל מגוון הפרוטוקולים הנתמכים לצורך תיעוד נתוני השיחה: TCP, UDP, TFTP, XML, V24

מגוון של דוחות זמינים, במגוון רחב של פורמטים


ניתוח והבנת הוצאות התקשורת

  • רישום של כל תנועת השיחות הנכנסת והיוצאת
  • מסייע בניהול משא ומתן מול ספקי התקשורת הקווית, מאפשר קבלת התראה בדוא"ל כאשר מגיעים לגבול כמות הדקות בחבילה לכל קו או קבוצת קווים
  • ממשק משתמש מתקדם, אינטואיטיבי וידידותי
  • דוחות זמינים במגוון רחב של פורמטים:  pdf, doc, xls, html, csv
  • רמות גישה מוגבלת, קודי חשבון
  • התראות בדוא"ל:  במידה והעלות ו/או הדקות מגיעים לגבולות החבילה
  • תזמון: משלוח אוטומטי של דוחות בהתאם להגדרות
  • מבוסס בסיס נתונים SQL Express
  • סוגים של הגדרות: מקומי, מרובה אתרים

   מוצרים

Powered by Artvision | Truppo Websites